U svom petogodišnjem radnom iskustvu kao Paid Search Consultant, Mihajla je postavila i optimizovala 300+ kampanja za međunarodne kompanije u različitim industrijama. Pored upravljanja Google Search oglasima, ima bogato iskustvo u postavljanju i upravljanju Shopping, pMAX, Display, YouTube i App kampanjama, kao i upravljanju kampanjama na Bing Ads, Apple Search Ads i SA360 platformama.
Kurs za Google Ads
Nauči kako da kreiraš uspešne Google Ads kampanje
Početak: 28. novembar (četvrtak)
Trajanje: 4 + 1 (bonus) predavanja
Cena: 90 EUR
Raspored: utorak i četvrtak 18:30-20:00
Elektronski sertifikat za uspešno završen kurs
Nivo: Početnik
Nastava: Onlajn (Zoom)
Još 9 slobodnih mesta!
Rezerviši svoje mesto!
Popuni kratki obrazac i naš tim će te kontaktirati uskoro.
Program
**Dan 1: Uvod u Google Ads**
– Osnove Google Ads-a
– Upoznavanje sa platformom Google Ads
– Razumevanje različitih vrsta Google Ads kampanja (Search, Display, Video, Shopping)
– Postavljanje profila za proces naplate
– Istraživanje i selekcija ključnih reči (keywords)
*Domaći zadatak*: Napravite listu ključnih reči za targetiranje
**Dan 2: Postavljanje Google Ads kampanja**
– Kreiranje prve Google Ads kampanje
– Najbolje prakse za postavljanje reklamnih grupa
– Vrste ekstenzija i kako ih postaviti
– Osnove Google Ads Editora
*Domaći zadatak*: Pripremite plan za postavljanje jedne kampanje
**Dan 3: KPI i napredne Google Ads tehnike**
– Razumevanje ocene kvaliteta i rangiranja reklama
– Razumevanje ključnih metrike: CTR, CPC, Conversion Rate, itd.
– Postavljanje praćenja konverzija (Conversion tracking)
– Strategije za upravljanje budžetom i nadmetanje
– Opcije za targetiranje publike
– Dynamic Search Ads
– Napredne opcije za targetiranje kampanje
*Domaći zadatak*: Napravite studiju slučaja gde će biti potrebno proceniti performanse jedne kampanje
**Dan 4: Skaliranje i optimizacija**
– Vežbe za analizu performansi kampanje
– Diskusija o korelaciji između specifičnih metrika i kreiranje priče
– Q&A i otvorena diskusija
Šta ćeš naučiti